donderdag 21 mei 2009

Kaartendoosje Krista

Eventjes geleden kwam via de Yahoo-stempelgroep een mail van Krista (zie ook link naar haar blog) met een beschrijving van dit (kaarten)doosje (bedankt Krista!) en gisteren heb ik gefreubeld met dit als resultaat. Vanmiddag cadeau gedaan aan moeders, ze vond het ook erg leuk. Er zitten 4 kaartjes in (er was achteraf nog ruimte voor meer).

Het papier is van Creamotion: behalve 12x12 heb je hier leuke 6x6 paperblocks van (deze is 'Victorian Romance blues') die leuk zijn voor het maken van kaarten.

6 opmerkingen:

  1. Oohh maar dit ziet er GEWELDIG uit Anne-Marie!! Super!! En dat papier.. mooi he... heb ik ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whauw Annemarie, wat GAAAAF!
    Dat papier heb ik ook en ik vind het zo mooi dat ik het zonde vind om te gebruiken. hihihi
    Maar als ik dit zo zie moet ik dat toch eens gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Annemarie, dat ziet er HEEEEEL MOOI uit!!!!
    en ik heb dat papier niet, haha, toch eens op zoek LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk geworden, Anne-Marie!

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk hoor Anne-Marie. Ik vind de doosjes ook erg leuk om te maken. En die stempeltjes van Heidi komen hier ook mooi van pas. Ben blij dat ik dat setje ook heb.

    BeantwoordenVerwijderen