donderdag 11 juni 2009

Babykaart

De afgelopen week een paar babykaarten voor jongetjes geprobeerd te maken. Voor meisjes vind ik het altijd iets makkelijker, omdat de voorraad roze en glitters hier altijd ruim op voorraad is!

Deze romperkaart is gemaakt met de SU stempel "Wild About You", de template komt van de site van Lauren Meader (leuke site): http://laurenm.blogs.splitcoaststampers.com/2008/02/05/create-your-own-onesie-card-tutorial-and-important-note-please-read/. In haar beschrijving moet je na het ponsen van de onderkant de uitsparing een beetje recht knippen, maar dit vind ik niet zo mooi geworden. De volgende keer laat ik het gewoon weer rond.
Fijne avond!

1 opmerking:

  1. Hoi Anne-Marie,

    Dit is een erg leuk romperkaartje! Kan me voorstellen dat het voor een jongetje lastiger is. Mocht je nog tijd hebben (en ik hoop dat je deze reactie leest) zou je dan voor mij een tweelingkaartje willen maken? Mocht dit niet lukken, zou je dan een jongen en meisje rompertje mee willen nemen??
    Fijn weekend!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen