zaterdag 27 februari 2010

notitieblokken

Op de site van Kerry (http://crafts.peteandkerry.com/?p=1230, sowieso leuke site) kwam ik deze notitieblokken tegen. Zij had ze gezien bij een designlid van PaperTreyInk. Dit bedrijf verkoopt ook dit formaat schrijfblokjes, maar om deze nu helemaal uit de US (met verzendkosten) te laten komen ...

Dus op naar de Hema voor (veel te dure, maar ja ... wachten was ook geen optie natuurlijk) schrijfblokken en naar de plaatselijke copyshop om ze te laten snijden op formaat. Supergemakkelijk!

Dit is m'n eerste exemplaar, ben er nog niet uit of ik hem te kaal vindt, maar vooralsnog voor het eerste probeersel, is het redelijk gelukt.
De tekst is geprint, toen met de Cricut (Make the Cut) gesneden. De SVG-files zijn van Penny Duncan (http://pennyduncancreations.com/) en dus weer geëmbost met haar methode. Het printen en snijden viel me ook mee (had ik nog niet uitgeprobeerd), eerst uitsnijden op proefpapiertje en dan de tekst eronder freubelen zonder te unloaden, maar opnieuwe loaden. Achtergrondstempel is van PapertreyInk.


Je kunt het embossen zoals Penny beschrijft met alle denkbare files uitvoeren, bijvoorbeeld met cijfers (leuk voor verjaardagen), moet het nog allemaal uit gaan proberen. Als het iets wordt, laat ik het zien!

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten