maandag 19 april 2010

ik leef nog!

Het is zo lang geleden dat ik iets geplaatst heb, dat het bijna schandalig is!!
Minder tijd gehad, minder zin een beetje, niet zoveel gemaakt, maar meer gecomputerd en van alles uitgezocht ...

Maar ... we zijn er weer! Dit kaartje is nagemaakt van www.mypinkstamper.com. Ze heeft veel filmpjes op haar blog. De cartridges is Create a Critter, deze is onderweg vanuit de US (met al die vliegproblemen zal het nog wel langer duren), maar ik heb een file van het handbook gemaakt.

Eerst vond ik de kleuren iets te donker, maar nu ik er langer naar kijk, is 'ie toch wel leuk.

Fijne dag, tot snel!

1 opmerking:

  1. Hoi anne-marie,
    via een hoop gegoogle bij jouw blog terecht gekomen, wat een leuke creaties!!
    maar ik wil je ook graag wat vragen over dit kaartje, je geeft aan dat je een file van het handbook hebt gemaakt. Met welk programma heb je dan het vogeltje uitgesneden en hoe heb je dit gedaan? Ik gebruik SCAL maar krijg geen enkel figuurtje meer mooi in een svg-bestand. Zou je mij kunnen/willen helpen?
    met vriendelijke groet,
    Petra van Houten
    petrathuis@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen