vrijdag 23 juli 2010

jongenskaarten?

Omdat ik gek ben op glitter, strikjes en roze vind ik het erg lastig om jongenskaarten te maken, want die mogen er natuurlijk niet echt op. Bijgaande kaarten zijn gemaakt met (hoe kan het anders) Create a Critter in een poging toch een paar jongenskaarten te maken. Nu nog iets voor volwassenen zien te vinden ...

Papier is van Knutselengeltje (behalve de achtergrondkaart van de dinokaart), de cuttlebug is weer gebruikt en lintjes en touwtjes van verschillende merken.

Heel fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg leuk geworden!
    Groetjes,
    Sigrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Anne-Marie,

    Kei leuke kaartjes en blokken!
    Zeker weer wat wat meenemen binnenkort!!

    Groetjes,
    Dees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superschattige kaartjes zijn dat geworden ! ik vind het ook altijd wel moeilijker om mannenkaarten te maken. Op mijn blog staan een paar voorbeelden ...

    groetjes Marsha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik wil die zelf ook wel maken, hoe doe ik dat? Heeft u de mal?
    groetjes. Anne en haar oma

    BeantwoordenVerwijderen