donderdag 5 augustus 2010

VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He he, het is zover: m'n vakantie is begonnen. Manlief moet nog tot en met maandagochtend werken, maar dan is het echt gebeurd! Er zal niet zo heel veel geproduceerd worden waarschijnlijk, maar ik probeer af en toe toch iets te plaatsen.
Verder ga ik maar eens bedenken hoe ik het in godsnaam voor elkaar ga krijgen het geld bijeen te sparen voor de nieuwste Cricut Imagine die in de US 14 september a.s. uitkomt!!!

Hier een leuk én informatief filmpje vanaf de CHA beurs in Amerika vorige week: youtube.
Tot later!

1 opmerking:

  1. Hoi, Wat maak jij mooie dingen met je cricut.
    Ik heb even tijd gemaakt om alles eens te bekijken en heb heel veel inspiratie opgedaan. Ik kom zeker regelmatig op bezoek.
    Ben hier op terecht gekomen door de cricut groep.
    Een fijne vakantie,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen