maandag 10 januari 2011

Phooka challenge # 1: anything goes!

Het is zover: de eerste challenge als DT bij Phooka: 'alles mag'!!
Bijgaande tags en kaart heb ik gemaakt met de geweldige digi stempels van Phooka!

Kijk snel op de site voor de voorwaarden voor deze leuke challenge. Er is een cadeaubon van $ 10,00 voor de shop te ontvangen!
Hier is de link: Phooka.



De foto's zijn niet zo geweldig zie ik nu ze wat groter zijn, ik moet eens een manier gaan vinden het wat beter op de plaat te krijgen!!
Kijk snel op de sites van de andere DT leden:


Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Wauw, Anne-Marie! Wat een mooie dingen maak jij! Ik zit al te puffen bij één kaartje en jij maakt gewoon een hele serie....
    Ben benieuwd wat je nog allemaal uit je mouw gaat schudden ;-)

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een verrassing voor je! Ga eens kijken op mijn blog :-)

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!!! Super cute love those images adorable!!! your bow looks perfect i always have such a hard time with them LOL!! Good luck on the challenge!!
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen