zondag 23 januari 2011

phooka eendje

Toen ik dit eendje voor het eerst zag, vond ik het al meteen snoezig. Hij is van Phooka en Myriam heeft nog veel meer schattige diertjes als digistempels: je kunt zelf het formaat bepalen en dat is erg handig! Er staan regelmatig gratis digi's op haar site, dus neem een kijkje zou ik zeggen!

Een eendje is geel en geel is lente en daar hebben we nu al zin in met dit druilerige weer!! Ik heb digitaal papier van Pink Petticoat gebruikt, het buikje van het eendje is hier ook mee geprint en uitgeknipt, maar dat zie je bijna niet, merk ik nu.
De bloemetjes zijn van http://www.pinkgemdesigns.com/. Ze zijn creme en gemaakt van dun papier, dus je kunt ze erg makkelijk inkleuren met copics en promarkers in ieder gewenste kleur. Beetje bling bling natuurlijk. Het lint had iemand op het werk om een cadeautje gekregen, een gigantisch lang stuk, en past qua kleur hier geweldig bij. Vierkantjes met Nestabilities met de Cuttlebug gesneden.

Fijne zondag! Morgen de tweede challenge van Phooka!

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart!
    Laat de lente maar komen. :)

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute image and love your bows Anne-Marie! i wish mine were as perfect as your:) Cute Cute card. Thanks for sharing and i hope you had a fantastic weekend!
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen