dinsdag 22 maart 2011

en nog wat uiltjes ...

Deze kaartenuiltjes had ik al wat eerder gemaakt, maar nog niet laten zien.

Het kraftpapier is van Papertrey Ink (dacht ik, maar ik heb het allemaal in 1 bakje zitten, het kan ook Stampin'Up zijn), gekleurd papier van Knutselengeltje gestempeld met een tekstachtergrondstempel. Het buikje van het uiltje is digitaal designpapier van Stampin'Up en de randpons van Martha Stewart. Oranje en groen lint van Reasonable Ribbon en het blauwe (volgens mij) van Wild Orchid Crafts.
  



3 opmerkingen:

  1. Ze zij weer leuk Anne-Marie!! Ik hoop binnenkort ook weer een paar uiltjes te maken.
    Een hele fijne dag vandag en natuurlijk....Van harte gefeliciteerd met Floor!!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schetig!!! Word ik helemaal vrolijk van.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those owls are just to stinking cute!! You sure are temping me to take out those punches:) another set of adorable cards!!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen