zaterdag 16 april 2011

Taartjeskaarten


Deze kaarten zijn gemaakt met de stempels van http://www.pinkpetticoat.co.uk/. Ze hebben echt ontzettend leuke stempels en deze is langzamerhand favoriet! Ze hadden van de week ook een nieuwe, een typemachine waarin je teksten kunt plaatsen: enig! Kaarten hiermee gemaakt, hoop ik snel klaar te hebben!

Het witte en roze effen papier is van Knutselengeltje, het roze geblokte zat in een kit van het Kruidvat bij een scrapbook-album. De stempel is ingekleurd een combi van Aquamarkers, SU markers en ... ecoline! Ik moet zeggen dat ik redelijk basis inkleur en niet veel meng, maar op de manier waarop ik het gebruik, is het witte papier van Knutselengeltje prima te gebruiken om in te kleuren op de aquarelmanier.

1 opmerking:

  1. Ik heb gisteren zo'n mooi kaartje gekregen. In het echt zijn ze nog veel mooier. Dank je wel Annemarie!! Heel luief van je!!!!

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen