maandag 30 mei 2011

Eindelijk weer wat knutsels ...

Niet dat ik niet gefreubeld heb, ik  ben het alleen vergeten te posten ;)

Deze kaarten kwam ik hier tegen, ik vond ze schattig en wilde ze meteen namaken!
Ik heb ze iets anders gemaakt, ik heb de tags van 'My favorite things' (https://www.mftstamps.com/) gebruikt; zo'n enig setje. Het is wel supermini, maar ontzettend leuk. Ik heb er meer gekocht, dat laat ik van de week ook nog zien.


Zo ziet de hele set eruit (links de stempels, rechts de dies). Jammer dat er douane boete op zat, maar goed! Ze hebben ontzettend leuke dingen op de site, dus ik zou zeggen: ga eens kijken!


2 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!!!! Wel jammer van de boete!
    Maar dat mag de pret niet drukken.

    gr, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk hoor. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen