woensdag 7 augustus 2013

Afscheidscadeautjes

Neefje Pepijn is onlangs (met ouders natuurlijk!) verhuisd naar een ander dorp en daardoor moest er afscheid genomen worden op het oude kinderdagverblijf. Mijn verfkunsten zijn niet zo geweldig, dus ik hielp m'n zus liever hiermee ;)

Eigenlijk wilde ik koekjes in de vorm van handjes bakken en daarop met mijn nieuwe in Frankrijk gekochte koekjesstempels 'doei doei' stempelen, maar het was zo warm dat de koekjes (en ander eten) bijna weg zouden lopen, dus maar iets houdbaars gekocht en versierd.

Bellenblaas doet het altijd goed bij die ukkepukjes dus heb ik er vlinders van gemaakt. Ik had nog papier liggen dat stevig was en bijbehorend papier dat wat dunner was, dus die kon ik mooi gebruiken om het flesje mee te bekleden. Papier is uit mijn voorraad, stempel ook, labeltje is van de nieuwe Stampin'Up pons Artisan Label.





Voor de juffen moest er iets volwasseners komen, dus maar een zomerse kandelaar gekocht, een lekker geurend waxinelichtje erin en met folie ingepakt. Hier moest natuurlijk wel een leuk labeltje aan en hiervoor kon ik gelukkig met mijn nieuwe set Chalk Set met bijbehorende framelits aan de slag! Het is zo'n geweldige set, erg veelzijdig. En ook deze set is in een voordelige bundel verkrijgbaar!!
 
dus dit ...
plus dit ...
werd dit!
Het idee van de label is eigenlijk gruwelijk gestolen en wel van dit blog.
Ik kon geen roze grote waxinelichten vinden, wel paarse, maar ik had geen paars SU papier, dus die is ook uit eigen collective, rest is wel SU cardstock.

1 opmerking:

  1. Schitterende leuke cadeautjes hebben jullie gemaakt. Echt super gaaf.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen