zondag 4 augustus 2013

Flower Shop 2

Zoals gisteren beloofd, deel 2 met de geweldige set 'Flower Shop'.

 
Hoe vaak geef je tegenwoordig niet geld of een cadeaupas aan iemand? Een witte envelop is te saai, maar een dure kaart vind je vaak ook weer zonde. En zo'n pasje op een saai kartonnetje oogt ook niet feestelijk! Er zijn natuurlijk genoeg alternatieven, een ervan heb ik gemaakt en zie je hieronder. 
 

Ik had eerst de rechtse gemaakt, maar bedacht later pas dat het handiger zou zijn als ik er eentje maakte die zowel voor geld als voor een cadeaupasje te gebruiken zou zijn. Dus ... kwam de aangepaste versie links.

Ook bij deze projecten mijn retired papier opgemaakt (hopelijk komt mijn nieuwe papier snel binnen, dan kan ik dit lekker showen!), ik heb er nog zoveel van liggen en vind het zonde te gebruiken: hoe dom kun je zijn!?? Als het nl. op is, moet je wel nieuwe bestellen en wat is leuker dan dát??!

Deze is gemaakt in de kleurencombinatie Crumbcake en Poolparty.

En deze in Summer Starfruit en Whisper White.
Morgen een (voorlopig, er komen er vast nog meer!) laatste project met de geweldige set Flower Shop!

1 opmerking:

  1. Van de week ook een flopje aan mijn kant! Deze zijn super, idd helemaal leuk om cadeau te doen!

    BeantwoordenVerwijderen