dinsdag 6 augustus 2013

Restjes opmaken en wel heel snel!!

Met die geweldige papier actie bij Stampin'Up (4 halen, 3 betalen), ben ik natuurlijk bezig als een gek mijn retired papier op te maken voordat het 31 augustus is!
Blij dat manlief mijn blog niet leest ;)
 
Hier ook weer een restje gebruikt van een oude lijn, maar natuurlijk wel met nieuwe stempels!!
De set die ik gebruikt heb heet Timeless Talk en bestaat uit 7 stempels. Is 'ie niet enig?? Het leuke vind ik dat er zo'n tekstballon bij zit plus bijpassende teksten (alsof ze uit de oude platenspeler komen, geweldig). 
 
 

Ik heb maar weer een kladblokje opgevrolijkt! Roze is altijd goed en Melon Mambo dus ook. Het lint is uit de huidige collective en is schattig én is er in meer kleurtjes!! De fiets is gestempeld in de nieuwe kleur grijs, Smokey Slate. Stukje lichter dan de Basic Grey, erg mooi! De stempel is ook op deze kleur cardstock gemat.
 
 
 
Wil je meer weten over de huidige actie met papier, kijk dan op mijn eerdere bericht, hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten