zaterdag 7 september 2013

Webshop is weer live!

Heerlijk nieuws, mijn Stampin'Up webshop is weer in de lucht! Er waren wat problemen, maar die zijn gelukkig opgelost. Klinkt rechts op 'mijn Stampin'Up website' en je kunt daar kiezen voor de shop. Vooralsnog heb je een creditcard nodig om hier je bestelling te kunnen plaatsen. Wil je dit liever niet, dan kun je uiteraard je bestelling gewoon doormailen naar annemariejeukenvissers@yahoo.com onder vermelding van artikelnummer, omschrijving en prijs.



Het leuke van de webshop is dat je hier nu ook de digitale producten van SU kunt bestellen.
Wil je dit eerst uitproberen, dan kun je kiezen voor de 'free 30 day trial' plus de gratis producten die je kunt 'kopen'. Ik heb zelf het e.e.a. uitgeprobeerd met mijn Silhouette, maar die probeersels zijn helaas spoorloos verdwenen' voordat ik ze op de foto kon zetten. Binnenkort laat ik hiervan meer zien.

Heb je vragen over de webshop of over MDS, stuur me een berichtje en ik help je verder!
Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten