dinsdag 22 oktober 2013

Ik word oud ...
















het is bijna niet meer bij te houden met die leuke acties bij Stampin'Up!
Ik ga ze allemaal opsommen, misschien voor een tweede keer, maar ik wil niet dat iemand iets leuks misloopt ;)

Allereerst begin ik met de allerleukste ... 25% korting op 25 stempelsets, is dat niet geweldig???
In mijn online shop vind je alle sets plus prijzen. Wil je liever op de 'oude manier' (door middel van een mailtje en vooraf betalen in plaats van met creditcard), dan stuur je gewoon een mailtje met artikelnummer, omschrijving en prijs en dan komt het goed.
De link naar shop direct naar de stempelsets is HIER!

Een ander leuk nieuwtje is dat de zgn. thinlits verkrijgbaar zijn vanaf ... VANDAAG! Je kunt er zo'n leuke kaarten mee maken en ik heb op Youtube al zoveel filmpjes voorbij zien komen! Ze staan bij mij bovenaan de wensenlijst, dus ik kan nog niets laten zien, maar dat zal vast heel snel komen!
Wil je weten hoe ze eruit zien (hieronder zie je ze al even in het klein) en wat ze kosten: in mijn SHOP kun je ook deze vinden!

























En voor wie het nog niet gelezen heeft, de envelop punch board is binnenkort verkrijgbaar. Ik geloof dat de levering iets vertraagd is, maar binnenkort meer hierover. Hij ziet er zo uit:


















en je kunt er behalve envelopen ook hele leuke doosjes mee maken en bijvoorbeeld file folder kaarten. Binnenkort dus meer erover, hou het blog in de gaten!

Ik ga snel verder hier, want zondag is de Winterfair in Berg en Dal en daar sta ik!! Dus ben je in de buurt, komt gezellig langs, het is gratis en het wordt geweldig gezellig!
HIER kun je er alles over lezen op Facebook!












 

1 opmerking:

  1. Hello Anne-Marie,
    OMG! it's been a while since I've been by and I wanted to stop by and see what you've been up to:) Your blog is looking lovely with all the Stampin' Up! info:) It looks like you are doing amazing with it and so very happy for you!! Keep up the great work my friend!! I hope you are doing well.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen