zondag 29 december 2013

In de schijnwerper … Big Shot die-cutting machine!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oké, we hebben het dan meteen over een ‘groot apparaat’, maar ooooh wat veelzijdig is deze geweldenaar! Ik ben ooit begonnen met een Cuttlebug en heb toen de Big Shot gekocht (nog net voor mijn SU periode) en deze is stabieler, steviger en iets groter. En niet alleen alle mallen, stansen en embossingfolders van Stampin’Up! Kunnen erin, maar ook alle andere gangbare merken!
De mogelijkheden zijn zo eindeloos dat ik niet weet waar te beginnen met voorbeeldjes te laten zien, maar hier een poging met wat werkjes die ik gemaakt heb de afgelopen periode en waarvan de meeste ook al op dit blog voorbij zijn gekomen.







 
De Big Shot zelf, stansen, mallen en embossingfolders zijn verkrijgbaar in de Stampin’Up jaarcatalogus vanaf pagina 184. De aanschaf van de Big Shot is best prijzig, nl. EURO 104,95, maar als je een party boekt en je hebt een omzet vanaf EURO 200,00 dan krijg je hostess euro’s die je hiervoor kunt gebruiken. En als je een omzet haalt van(af) EURO 425,00 mag je een item uitkiezen voor de helft van de prijs! Dat zou toch geweldig zijn als je dit prachtige apparaat voor de helft kon kopen!
 
Nog een optie is demonstratrice worden: je profiteert dan van korting, extra korting op de eerste order en nog veel meer voordelen! Dát is misschien ook een goed moment de Big Shot aan te schaffen! Hou de SAB-periode in de gaten, nog meer voordelen als je dan instapt!

Let ook eens op de speciale bundels: stempelsets in combinatie met de bijbehorende mallen voor een voordelige prijs (korting van 15%). Bijvoorbeeld de Chalk Talk bundel, een veelgebruikte hier in huis!

 
Wat is jouw favoriet??
Laat een bericht achter en maak kans op een Stampin’Up verrassingspakket.
Zie ook mijn bericht van 27 december.

Voorwaarden:
- Je mag zoveel mogelijk berichten achterlaten (leuk!!), maar per persoon geldt in totaal 1 deelname.
- Laat je emailadres achter in het bericht.
- Je moet woonachtig zijn in Nederland.

3 opmerkingen:

  1. Ja dat is ook mijn lievelings apparaat, die gaat hier niet meer weg. Wat heb je leuke dingen ermee gemaakt

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Big shot heb ik ook super ding, maar zou toch ook wel graag een Cuttlebug willen omdat ik stansen heb die niet goed gaan met de bigshot. Leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
    Lieve groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist niet dat SU ook een bigshot had! Leuk zeg!!

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen