dinsdag 31 december 2013

In de schijnwerper … bling bling!

Hoe toepasselijk op deze Oudjaarsdag ... bling bling!

Een kaart is niet compleet zonder bling bling! Op bijna al mijn kaarten is het dan ook te vinden. Het leuke is dat je een beetje kunt gebruiken voor een subtiel accentje of lekker los kunt gaan met veel!!!
Nu zijn er veel blingetjes te vinden in de catalogi van Stampin’Up, maar hier mijn favorieten!
Om te beginnen: Glimmer Paper. Het is er in 3 kleuren en het schittert echt ontzettend mooi! Een collega was op zoek naar glitterpapier voor haar trouwkaarten en is gaan rondkijken naar alle mogelijkheden, maar is uiteindelijk uitgekomen bij het Stampin’Up! Glimmer Paper! Te vinden op pagina 156 van de catalogus en verkrijgbaar in silver, champagne en red! Er zitten 2 vellen in van 30.5x30.5 cm en de prijs is EURO 5,95.
 

Dan de Rhinestone Basis Jewels. Plakstenen op een vel, totaal 150 stuks in 3 verschillende formaten. Ze schitteren meer dan de goedkopere versies (en geloof me, ik heb ze allemaal) en dat is mij het verschil in prijs waard. Ze zijn ook in een groot formaat verkrijgbaar, dan zitten er 40 op een vel.


Glitter heeft Stampin’Up in veel soorten en maten. Ik zou ze allemaal kunnen noemen, maar als ik een favoriet moest kiezen, is het Stampin’ Glitter Dazzling Diamonds. Het schittert echt prachtig, ik heb jaren geleden - toen SU nog niet in Nederland verkrijgbaar was en het via de US binnengesmokkeld moest worden ;) – gekocht en het glittert nog steeds als een tierelier. OK, het bakje is nu echt bijna leeg (ik heb het in een handig bakje met lepeltje zitten, dan knoei je minder) en moet nodig bijbesteld worden. Handig is de glitter in combinatie met de Heat & Stick Powder; een embossingpoeder dat kleurloos is, maar een plak laag achterlaat na verwarming, helemaal klaar voor de glitters! Beide producten zijn te vinden op pagina 166 en kosten EURO 4,95.


En als laatste de Dazzling Details, een glitterlijm in een klein flesje met een fijne dunne punt. Handig aan te brengen als klein detail, even goed laten drogen en het glittert je tegemoet! Verkrijgbaar in 3 kleuren en ook te vinden op pagina 166. Voor de prijs hoef je het niet te laten, nl. EURO 2,95.

Wat is jouw favoriet??
Laat een bericht achter en maak kans op een Stampin’Up verrassingspakket.
Zie ook mijn bericht van 27 december.


Voorwaarden:
- Je mag zoveel mogelijk berichten achterlaten (leuk!!), maar per persoon geldt in totaal 1 deelname.
- Laat je emailadres achter in het bericht.
- Je moet woonachtig zijn in Nederland.
 

Een fantastische Oudejaarsavond toegewenst met veel gezelligheid! Tot 2014!!!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten