vrijdag 28 maart 2014

Bloemenkaart

De stempelset 'So Very Grateful' uit de Summer mini is een veelzijdige set. Het leent zich uitstekend om ingekleurd te worden, maar ook zonder is het prachtig. Van dit laatste had ik een leuk voorbeeld gemaakt, maar die is ineens spoorloos verdwenen, gelukkig de kaart niet en deze kan ik wel laten zien.




De basis van de kaart is - hoe kan het anders - Crumbcake, de layer is Pool Party en de basis is Naturals Cardstock. Ik heb met de blenderpens en inkt de bloemetjes licht ingekleurd.
Stampin'Up! heeft momenteel een geweldige nieuwe mal van een prachtige bloem, maar aangezien ik deze nog niet heb, moest ik het even doen met wat ik had (en dat is natuurlijk altijd te weinig ...) en dat zijn mijn geliefde scalloped ponsen! Ik heb ze eerst gestempeld met de Hardwood stempel (erg veel gebruikt in huize Jeuken, prachtige stempel voor veel gelegenheden), daarna geponst en geknipt zodat ik ze kon oprollen. Pareltje erin en opplakken maar.
De tekst is uit de Nederlandse Sentimenten.






Denken jullie nog aan de laatste loodjes van de Sale-A-Bration?? Tot en met 31 maart loopt de actie!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten