dinsdag 25 maart 2014

Kippetjes ...

ik heb er iets mee, net als uiltjes! Manlief zou het liefst een paar kippen in de tuin hebben, maar ... we hebben maar een kleine tuin plus een jachthond, dus of die combi goed is??

Onlangs ontdekte ik weer een nieuwe site met leuke SVG-files, bestanden die je kunt gebruiken in je digitale snijapparaat, in mijn geval de Silhouette Cameo en zij hebben iedere vrijdag een gratis SVG bestand. Hier is de link: http://www.prettypapergraphics.com/.
Een week of wat geleden hadden ze deze schattige kippetjes als freebie en die heb ik gebruikt voor deze beterschapskaartjes. Mocht je ze ook willen bestellen, ze zijn nu gewoon in de shop verkrijgbaar.

En dit zijn de kaartjes geworden. Ik wilde altijd al een keer een circle-gate-fold maken (volgens mij heet het zo) en met de Silhouette heb ik deze gemaakt (alles wat je nodig hebt zijn 2 cirkels en een vierkantje, even aan elkaar vastmaken en klaar ben je).
De basis is uiteraard Crumb Cake, het designerpapier is van mijn favoriete DSP-blokje Fresh Prints, de kippetjes zelf zijn door de embossingfolder gegaan die je nu gratis nog krijgt in de SAB-actie (tot en met 31 maart, niet vergeten!) en het lintje is het real red lint uit de grote catalogus.



Is ze niet geweldig hip met die bling bling op de zonnebril?
De tekststempel is niet van SU, ik vind hem zo leuk in combinatie met de hippe kip!! En dat is het leuke van Stampin'Up! Het is uiteraard geweldig te combineren met alle SU producten, maar natuurlijk ook met je spulletjes die je al hebt en dat vind ik ook erg belangrijk!


En nog een kippensoepje ... ik denk niet dat de kip realiseert dat hij in de soep zit ...
Al zeg ik het zelf, ik vind ze enig geworden en ga er nog meer bijmaken! Vraag is alleen wanneer ;)

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn zó leuk! En inderdaad mega hip met de bling.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh...geweldig! Ik ga gauw kijken op die site! Bedankt voor de tip.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend leuk Anne-Marie en wat grappig dat de kip een bril op heeft. Enig.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen