maandag 24 maart 2014

Nog maar 1 week ...

en dan is de Sale-A-Bration periode toch echt afgelopen! Altijd zo jammer, want wat is er nu leuker dan gratis cadeautjes te mogen uitzoeken! Dus tot en met 31 maart kun je nog bestellen, nog 7 hele dagen!! Online of via email. Heb je vragen, hoor ik het graag!

Maar ... niet getreurd ... als je een party houdt en je hebt een omzet vanaf EURO 200,00 mag je ook gratis cadeautjes uitkiezen! Ik zou zeggen, mail me snel voor een afspraak!!

Ook nog tot en met 31 maart zijn de 'Best of ... ' sets verkrijgbaar, zolang de voorraad strekt. Unieke sets die speciaal zijn uitgebracht ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van Stampin'Up!
Nog even op een rijtje:






Zit er nog iets voor je bij? Laat het me weten! Of bestel online via mijn webshop!

1 opmerking:

  1. Ook de "Best of" zijn mooi, maar heb me nu even een koopverbod opgelegd ...hahaha. Voorlopig maar even spelen met m'n laatste nieuwe spulletjes.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen