dinsdag 18 maart 2014

Vogeltjes in de lente!

Een tijdje geleden heb ik de set 'For the Birds' gekocht, het is een erg leuke set met veel stempels!
Ik heb de teksten los geknipt, zodat ik ook alleen de afbeeldingen zonder tekst kan gebruiken.

 
Ik wilde eigenlijk een lente-kaartje maken, maar het werd een lente-doosje ;) Met een mini-Ritter (eigenlijk 3 moet ik zeggen), altijd goed.
 
Voor het doosje heb ik mijn vertrouwde Envelope Punch Board gebruikt, maar nu met een dekseltje.
De afbeelding was eerst uitgeponst met de grote ovale pons en ik wilde hem layeren met de Decorative Label Punch, maar die zat ingepakt voor een workshop, dus heb ik als alternatief de kleinere ovaal genomen met de scalloped oval (lekker Nederlands en Engels door elkaar ... ) en dat past eigenlijk nog beter bij het kleine doosje denk ik.
 

Voor het dekseltje heb ik het polka dot papier gebruikt, ik gebruik het erg veel, zo leuk en veelzijdig.
Verder nog het lint dat uit de Clearance Rack komt. Deze kleur staat er helaas niet meer in, maar er staan nog wel andere mooie rollen lint voor een leuk prijsje! Ik zou zeggen, kijk even in mijn shop!

Close-upje van de afbeelding. Ingekleurd met inkt en blenderpens (hartje en snaveltje zijn ingekleurd met de smalle tip van de marker).

En zo alles opengemaakt. Er passen precies 3 mini-Rittertjes in.
Hebben jullie ook al lentekaartjes gemaakt??

1 opmerking:

  1. zoooo schattig vind ik dit! En ik vind het zo leuk dat jij die vogeltjes ook gekocht hebt! Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen