zondag 13 april 2014

Gezellige bijeenkomsten!

Eén van de leuke bijkomstigheden van demonstratrice bij Stampin'Up! zijn, is dat je naar interessante, informatieve en vooral gezellige bijeenkomsten kunt gaan! Je leert er veel, je krijgt de nieuwtjes als allereerste te horen en je ontmoet je collega's uit je eigen team en de rest van Nederland.

Er staat van alles weer gepland dit jaar in binnen- en buitenland. Eentje hadden we ruim een week geleden in Houten en vandaag hebben we onze eigen teambijeenkomst. Als dit bericht verschijnt, zit ik al bijna in de auto en ik zal later in de week foto's hiervan laten zien!

Ik had voor de Houten bijeenkomst helaas te weinig tijd om swaps te maken. Swaps zijn ruilcadeautjes die je uitwisselt met je collega-demonstratrices. Maar het leuke is dat ik er toch een aantal heb gekregen, is dat niet lief? Dank je wel dames nogmaals, ik ben er erg blij mee! Zijn het geen dotjes allemaal!? En het leuke is dat er meestal ook nog chocolade in zit ;)


Even terugverwijzend naar mijn berichten van de afgelopen dagen: je kunt ook hieraan zien dat er zoveel verschillende stijlen zijn! Met Stampin'Up! kun je gewoon alle kanten op!!

Ook is er altijd een make-and-take (soms meerdere, jippie) en deze keer werd dit verzorgd door Janneke de Jong, een demonstratrice uit Friesland! Ze deed op het podium de make-and-take voor en het project sprak volgens mij iedereen aan! Bedankt Janneke!
Dit is mijn versie geworden!



Er werd ook nog een groepsfoto gemaakt (dit zijn ze niet allemaal, er is ook nog op een andere locatie een bijeenkomst geweest plus niet iedereen kan altijd aanwezig zijn natuurlijk).
We stonden op het podium en waren blij dat deze het gehouden heeft ;)

Lijk het jou ook zo leuk om deel uit te maken van zo'n gezellig team? Neem contact met me op en ik leg je graag alles uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten