zaterdag 5 april 2014

Haal meer uit je papier #7

Vandaag gaan we met ander papier aan de slag! Het is crumb cake met witte stippen! Deze variant komt uit de DSP van de afgelopen Kerstperiode, maar ik laat hem toch zien, omdat gelukkig deze ook in de Fresh Prints zit (ietsjes meer vintage, maar net zo prachtig). Natuurlijk gebruik jij je papier dat je nog hebt liggen en als je niets hebt, bestel je gewoon bij me!

De standaard kaartmaat is naar mijn smaak altijd iets te groot. Smaken verschillen gelukkig, maar mijn favoriete kaartmaat is 9.5 x 10.5 cm. Voordeel dat hierbij komt, is dat er 3 kaarten uit 1 A-4 kunnen en voordeel, daar houden we van! Het DSP dat ik gebruikt hebt, daarvan kunnen er 6 uit 1 vel, ook fijn te weten! En de kleur layer eronder, 6 uit een vel. Dat is toch echt meer uit je papier halen, zou ik zeggen!

Ik heb mijn kaarten in 3 kleuren gemaakt, waarbij de kleur Pool Party de komende dagen centraal blijft staan.



De Petit Petals set is erg veelzijdig, ik gebruik hem bijna dagelijks!
De uitvoering in Crisp Cantaloupe.

En in Summer Starfruit.
 
Het takje van deze veelzijdige pons is weer gebruikt voor bij de bloemen.



Voordelig als bundel verkrijgbaar (15% korting)!

Behalve het stipjespapier, zitten hier heel veel prachtige papiertjes in, ideaal voor kaarten maar ook doosjes!
Best veel kaarten uit weinig papier toch?
Morgen gaat het niet om veel uit weinig halen, maar wel wat je nog meer kunt doen behalve kaarten en doosjes! Kom je ook kijken?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten