maandag 7 april 2014

Haal meer uit je papier # 9

Vandaag alweer deel 9 uit de serie 'Haal meer uit je papier'. De bedoeling is om te laten zien dat je vaak helemaal niet veel papier nodig hebt om iets te maken, je soms best economisch ermee om mag gaan (we zitten tenslotte in een economische crisis) en dat je het voor veel meer kunt gebruiken dan voor kaarten!

Vandaag laat ik een zogenaamde 'pillow-box' zien. Stampin'Up! heeft ooit een stans gehad, waarmee je zo'n soort doosje kon uitsnijden. Helaas is deze uit de collectie (ook de les van vandaag ... wil je iets heel graag hebben, ga er voor sparen en koop het, want als het weg is, is het weg ... ). Ik heb een Silhouette Cameo en daar kan ik tig maten mee snijden, maar soms heb ik geen zin om het apparaat uit de kast te halen (ik heb helaas geen kamer waar ik heb zo kan laten staan) en dus heb ik een Punch Board tool gekocht, waarmee je deze doosjes kunt maken. Het werkt net zoiets als de Envelope Punch Board, erg handig dus.

Ik heb gekozen voor een klein maatje en een bandje erom heen in het stipjes papier. In de kleuren Crumb Cake en Pool Party, want dan past het leuk in de serie van de afgelopen dagen natuurlijk!

Ik vind het een schatje!






 

Morgen de allerlaatste in deze serie! Ben je benieuwd, kom dan kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten