vrijdag 11 april 2014

Stampin'Up! voor iedereen, deel 2!

Gisteren liet ik al zien dat er met onze prachtige producten in allerlei stijlen gewerkt kan worden, ook de zogenaamde 'cutie-kaarten' (is dit een bestaand woord?).

De kaart van vandaag lijkt erg op die van gisteren, maar ik wilde hem toch laten zien omdat hij ook zo schetig is ;)




De kleuren zijn hetzelfde als de versie van gisteren, maar de lay-out is natuurlijk helemaal anders.
De basiskaart is wit, de eerste layer Crumb Cake en het DSP is de achterkant van het papier wat ik gisteren gebruikte uit de DSP Paper Stacks kleur Brights. Ik heb de oval framelits gebruikt om het kuikentje uit te snijden en met een maat groter een frame gemaakt. Het lint is het prachtige witte organza lint, het werkt erg prettig. En natuurlijk een Nederlands Sentimentje, een bloemetje en een blingetje!







En nog even een overzicht van onze Weekly Deals, voor een periode van 4 weken (april) hebben we iedere week geweldige aanbiedingen, dus houd mijn blog en/of Facebook pagina in de gaten!

1 opmerking:

  1. Wat een schattige kaarten. Ook die van gisteren. Die kuikentjes zijn echt super leuk. Welk merk zijn die?

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen