donderdag 22 mei 2014

Catalogus reserveren?

Oh oh, zo leuk, de nieuwe catalogus komt steeds dichterbij! Van wat ik op de Amerikaanse blogs al heb bekeken (we weten niet of alles 100% hetzelfde is, maar de grote lijnen zullen hetzelfde zijn) moet ik niet 1 nieuwe baan zoeken, maar eigenlijk 2 ... zoveel leuks staat er al op de wensenlijst ;)

Wil jij dit prachtboek zo snel mogelijk in huis hebben? Stuur mij dan een mailtje op annemariejeukenvissers@yahoo.com en ik zet je op de lijst! Ik betaal de verzendkosten voor je (Nederland). Zodra ze hier binnen komen, doe ik ze op de post!
Heb je het laatste half jaar een bestelling bij me geplaatst, dan krijg je hem automatisch toegestuurd!

Dit is natuurlijk een plaatje van de Amerikaanse versie, maar ja ... ik wilde een leuk plaatje erbij ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten