zaterdag 10 mei 2014

Damestasje ...

Onlangs zag ik bij Sam een enig tasje voorbij komen die ik graag wilde maken!
Een damestasje is immer onmisbaar in je collectie, nietwaar? Je kunt er geld in doen, een cadeaubon of een paar snoepjes!

Als je klikt op bovenstaande link, dan heb je meteen het betreffende artikel te pakken inclusief filmpje en instructies! Erg handig en snel gemaakt.
Heb je de Top Note niet, kun je natuurlijk ook een andere stans of mal gebruiken of 'gewoon' een rechthoek.

De basis is Naturals White Cardstock. De sluiting is bij Sam een magneetje, ik heb een klittenbandje gebruikt, daardoor is het tasje iets minder plat, maar nog steeds schattig, vond ik zelf ;)
En natuurlijk een bloemetje met Nederlands Sentimentje!
Bij een tasje hoort een bling!





Dit is een van de oudste Stampin'Up! stansen die ik heb (ooit nog via Amerika gekocht) en hij blijft leuk! Als we geluk hebben, staat deze ook gewoon weer in de nieuwe catalogus!
Dit plaatje is gestolen van de digitale versie van dit prachtige papier, maar zo kon je de dessins beter zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten