vrijdag 30 mei 2014

Retiring products en extra verzamelbestelling

Het is een beetje rustig met nieuwe voorbeeldjes, maar ik beloof dat daar snel verandering in komt!

Vandaag is de zogenaamde 'Retiring' lijst bekend is gemaakt. Dat is de lijst met producten die niet zullen terugkomen in de volgende catalogus. Dus zowel van de jaarcatalogus als de mini catalogus. Wil jij nog graag een artikel, bestel het dan z.s.m., want op=op! Je kunt bestellen via mijn website of via email met de verzamelbestelling van vanavond, laat het me maar weten!

De retiring stempels: http://su-media.s3.amazonaws.com/media/lastChance/2014_EU_RetiredList/EU_Retiring_Stamps_ENG.pdf
De overige retiring producten: http://su-media.s3.amazonaws.com/media/lastChance/2014_EU_RetiredList/EU_Retiring_Accessories_ENG.pdf
Kun je deze lijsten niet openen, mail me dan even op annemariejeukenvissers@yahoo.com en ik mail ze je!

Vanavond dus een extra verzamelorder, mail me voor eventuele bestellingen!

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten