woensdag 4 juni 2014

Druk druk ...

Eigenlijk valt het wel mee (en vooral ik nu op zoek ben naar nieuw werk), maar er gebeurt zoveel op Stampin'Up! gebied dat deze bijna 40-jarige soms moeite heeft het bij te houden ;)
We beginnen natuurlijk weer met de weekly deals van deze week en ze zijn weer geweldig leuk!
Kijk zelf maar:

De Holiday Ornaments Framelits zijn geweldig mooi, zoek maar eens op Pinterest wat er allemaal mee mogelijk is! En voor je het weet is het weer tijd voor de Kerstkaarten!
En het goede nieuws is ... ze blijven iedere week komen! Dus iedere week even mijn shop bekijken voor de laatste aanbiedingen. Kijk dan ook even in de Retired lijst, want ook daar staan geweldige aanbiedingen in! Zolang de voorraad strekt natuurlijk, op=op!

Verder heb ik vanavond een gezellige workshop met oud-collega's, ik denk dat er minder 'gewerkt' wordt en meer gepraat, maar dat maakt natuurlijk niets uit, heb er zin in!

Vrijdag over een week vindt de landelijke bijeenkomst met de Stampin'Up! demonstratrices in Houten plaats, een gezellige dag met veel informatie, workshops en gekwebbel! Leuk om je collega's weer te ontmoeten, bij te kletsen en ideetjes uit te wisselen! Ik moet nog ca. 60 swaps maken, de zogenaamde ruilcadeautjes waar ik al eens eerder over geschreven heb. Ik moet nog bedenken wat, laat staan maken ... Maar dat komt vast weer goed!


Lijkt het je ook gezellig deel te nemen in ons team? Te profiteren van alle voordeeltjes zoals korting op je producten, bijeenkomsten met mede-SU-verslaafden, ideetjes uitwisselen en tips en tricks leren? Neem contact met me op en profiteer van het geweldige aanbod nu voor EURO 65,00 in te stappen, voor EURO 70,00 uit te zoeken plus een demo-pakket (formulieren, informatie, catalogi).

Gisteren zijn er weer nieuwe digital downloads bijgekomen en best veel deze week. Hieronder een klein plaatje, maar in mijn webshop zie je ze groter!

Heb je jouw nieuwe catalogus al besteld? Zo niet, stuur me een berichtje en ik betaal de verzendkosten in de maand juni voor je. Kosten zijn EURO 5,00 per stuk.
Deze week hoop ik wat pre-orders binnen te krijgen en wat sneak peeks te kunnen laten zien. Vandaag stond de man van de UPS - die komen altijd de SU orders brengen - voor de deur en ik rende al, maar het was alleen een nalevering, een mini-doosje haha! Dat was even een tegenvaller, maar ik hoop dat hij er morgen weer is!


Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten