dinsdag 8 juli 2014

Nieuwigheidje, deel 3!

 

Ik had nog een paar nieuwigheidjes beloofd en daarmee bedoelde ik: nieuwe dingen in de catalogus, op de website of een heel nieuw assortiment producten ...

Gisteren einde dag zijn er 2 dozen met spullen binnengekomen en voor mijzelf had ik natuurlijk ook het e.e.a. besteld, want je moet toch de meest recente voorbeelden kunnen laten zien ;) De komende dagen wil ik wat van deze nieuwe producten wat meer uitlichten.

Stampin'Up! brengt steeds meer kant-en-klare kits uit. Kits voor kaarten maken, voor het maken van banners, verpakkingen etc. De Hip Hip Hooray Card kit is eerder dit jaar al uitgebracht, dit jaar komt daar o.a. de Everyday Occcassions Cardmaking Kit bij. Het waren niet zozeer de voorbeeldkaarten, maar de kleurtjes die me aanspraken, maar ... ik vond de prijs nogal aan de hoge kant, nl. EURO 35,95. Toch heb ik hem besteld, maar ik kon het niet laten. En ik heb geen spijt! Naast alle onderdelen voor het maken van 20 kaarten - en dat is al veel, je ziet het hieronder op de foto's - zit er ook een complete stempel set bij, bestaande uit 7 rubber stempels (voor op je clearblock) met erg bruikbare teksten. De stempels worden niet getoond in de nieuwe catalogus - een foutje - dus laat ik ze hier een keer duidelijk zien.

De kit komt in een handige en mooie bewaardoos!
 De tekst stempels; voor bijna iedere gelegenheid zit er wel eentje in. Je kunt natuurlijk ook variëren met de stempels die je misschien al hebt! Nog meer mogelijkheden dus!

Een plaatje van alles dat er in zit, de stempels onderaan heb ik in een handig doosje gedaan, zodat ze schoon en stofvrij blijven.
Dit zijn alle kaarten, de basis. Van ieder zitten er 2 in, dus 20 totaal. En als fanaat van kleine kaartjes, vind ik de kleinste natuurlijk het leukste!

Bij een kaart hoort een envelop, ze zijn van erg mooie en stevige kwaliteit.

Hier 4 vellen (linksonder zijn twee dezelfde) met papieren embellishments, zoals tags, banners, hartjes en nog veel meer.
Dezelfde als hierboven, maar dan in de kraftkleur met wit, ben er dol op die combi.
Een aantal losse DSP stukjes plus 3 notitiekaartjes.

Uitdruk banners en andere figuurtjes in wit plus glitter! Je kunt het niet zien op de foto, maar ze hebben dezelfde vormen.
En als laatste de embellishments, zoals een doiley, knoopjes, twine, 2 inktpadjes, paperclipjes en dimensionals. Het enige nadeel vind ik dat de kleine inktpads niet dezelfde nieuwe foampads hebben, maar de oude en daar moet je weer even aan wennen.
En daar moest natuurlijk even mee gespeeld worden. Dit is het resultaat. Niet eentje van de bijgeleverde voorbeelden, maar eigen ontwerp natuurlijk!



Dus ... zit je er aan te denken om te beginnen met kaarten maken en weet je even niet hoe te beginnen. Of heb je nog niet veel spulletjes en wil je wel aan de slag zonder meteen een vermogen uit te geven? Dan is een Card Kit iets voor jou!! Er zit een voorbeeldboekje bij plus wat uitleg voor de beginnende kaartenmaker, erg handig. De Hip Hip Hooray Card Kit is ook een erg leuke aanrader:


De bijbehorende teksten.

 
En een voorbeeldkaartje zoals deze op de SU website te vinden is. Als je in mijn web shop kijkt, zie je alle voorbeeldkaarten bij de omschrijving van het product staan.
Wil je een kit bestellen? Of wil je graag een workshop organiseren om wat meer uitleg over het kaartenmaken te krijgen? Neem contact met me op!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anne-Marie,
    Bedankt voor het showen van de hele inhoud van de cardkit.
    Ik zit nog te twijfelen, maar wat is'ie mooi en compleet zeg!
    Leuk kaartje geworden van eigen ontwerp, ach als je een keer geen inspiratie hebt kun je altijd afkijken van de voorbeelden toch?
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen