woensdag 2 juli 2014

Nieuwigheidjes deel 1!

De komende dagen wil ik wat nieuwigheidjes melden over de nieuwe catalogus en de website.

Vandaag de eerste.
Zoals jullie al hebben kunnen lezen hier, heeft Stampin'Up vanaf 1 juli de nieuwe markers t.w. Blendabilities.

Helaas zijn nog niet alle kleuren vanaf 1 juli verkrijgbaar. Onderstaande zijn nu verkrijgbaar, de rest van de kleuren vanaf 1 augustus a.s. Oke, nog een maandje wachten gaat wel lukken denk ik.




HIER vind je het Stampin'Up! productinformatie filmpje op Youtube.

Ik heb een paar kleuren in bestelling en laat jullie er snel iets mee zien natuurlijk! Intussen ben ik me aan het verdiepen en lekker maken op Youtube met het bekijken van alle filmpjes die de meest prachtige creaties laten zien! Oefenen, oefenen en nog eens oefenen! Maar dat is niet erg, dat doen we graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten