donderdag 3 juli 2014

Nieuwigheidjes deel 2!

Vandaag aandacht voor de vernieuwde website!
Via mijn blog kun je rechts naar mijn Stampin'Up! website waar je een link vindt van mijn webshop.

De shop is verbeterd en ten goede!
De hoofdpagina ziet er qua indeling als volgt uit:


- Bovenaan vind je als eerste meteen de aanbiedingen en de nieuwe producten. Dat is toch vaak waar wij als hobby-fanaten als eerste kijken, nietwaar?
- Dan vind je een tabje 'shop by solution', letterlijk vertaald 'winkelen per oplossing'. Het hanteert de indeling zoals je deze ook in de nieuwe catalogus vindt:


Ik vind het een geweldige aanvulling, want je ziet meteen waar je de producten kunt vinden!
- En daaronder per duidelijke categorie de rest van de producten.
- In de catalogus kun je ze ook terugvinden en natuurlijk op in de webshop: de MyDigitalStudio bestanden. De digitale files die je kunt gebruiken om te printen of te snijden met je digitaal snijapparaat. Enkele leuke voorbeelden:
Deze doosjes zijn in een handomdraai te snijden met bijvoorbeeld je Silhouette.





En dan zijn er ook nog sets voor je Project Life projecten!! Oneindig veel mogelijkheden, bekijk de afbeeldingen eens in de webshop, geweldig leuk!

Hopelijk heb je een beetje een goed beeld gekregen van de webshop. Mochten er dingen nog onduidelijk zijn, dan weet je me natuurlijk te vinden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten