zaterdag 5 juli 2014

Project Life probeersels ...

Ik heb weer een nieuwe verslaving erbij ... Project Life! Besmet met het virus door een mede-freubel-miep; ik wilde het nog afhouden, want was er al bang voor, maar helaas ...


Stampin'Up! speelt helemaal in op de trend en is een samenwerking aangegaan met Mevrouw Project Life zelf ... Becky Higgins.

Op 1 juli met het ingaan van de nieuwe catalogus zijn alle producten bestelbaar, voor die tijd was echter al een gedeelte te bestellen en die kans greep ik natuurlijk aan. Ik bestelde onderstaande artikelen:



Omdat ik niet meteen wilde beginnen met een 12x12 album en de kleinere versie nog niet bij SU bestelbaar was, heb ik een ander merk (foei foei!) gekocht in het formaat 6x8 inch (gelukkig nu ook verkrijgbaar inclusief de insteekhoezen) en ben aan het proberen geslagen! Als projectje begon ik met een dagje Apenheul!

Best lastig te fotograferen, ook omdat de insteekhoesjes een beetje schitteren met de flits, maar hopelijk kunnen jullie het goed zien.
Mijn handschrift is vreselijk, dus ik zal zoveel mogelijk gaan printen of stempelen!!

Mijn schatjes!

Het tekstframe is het enige dat niet van SU is, ik had er toevallig eentje in precies de juiste kleur!

Vreselijk moeten lachen. We waren net een man aan het uitlachen die gebeten was door zo'n monsteraapje, toen er bij Erik ook een hapje uit z'n hand gehaald werd. Het bordje had ik al op de foto staan, kwam achteraf goed van pas!
Ik moet natuurlijk nog even oefenen met versierseltjes, maar dat gaat vast goedkomen! Mijn stempels zijn onderweg, leuke tekstjes, kan niet wachten!
 
Maar je kunt de geweldige kaartjes ook gebruiken bij het maken van je kaarten: de kleuren zijn prachtig, sommige hebben teksten, ik word er helemaal blij van!
Ik heb een kaartje gemaakt met één van de PL kaartjes:
 
Vind hem nog een beetje saai, dus er kan maar zo een versierseltje nog bij komen!
 
Heb jij de Project Life producten al in huis. Of wil je weten wat er allemaal mogelijk is en wil je graag een workshop hiermee volgen? Neem contact met me op en we bespreken de mogelijkheden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten