dinsdag 1 juli 2014

We zijn live én leuke SU party gehad!

He he, eindelijk is 1 juli aangebroken, de dag van de nieuwe catalogus!


Je kunt hem digitaal bekijken als je op het plaatje van de catalogus rechts klikt of je besteld hem voor EURO 5,00 exclusief verzendkosten bij me.
Maar als je naar mijn webshop gaat, dan kun je ook daar alle producten bekijken en natuurlijk bestellen.

Vorige week had ik een Stampin'Up! party en daar heb ik toch 2 leuke cadeautjes gekregen ... Bijna vergeten te laten zien:

Het flesje kreeg ik van Gonne en het M&M zakje versierd van Sigrid, super bedankt dames!!
We hadden natuurlijk ook een kleine make&take en dit hebben we gemaakt:


We hebben hiervoor de Envelope Punch Board gebruikt. De gastvrouw was lichtelijk in de war bij het inpakken van haar tasjes, dat ze dit hoofd-bestandsdeel vergeten was, hoe handig kun je zijn ;) Gelukkig had de gastvrouw plus gast er eentje, oef!

Wil jij ook een leuke party boeken met dit veelzijdige apparaatje in de hoofdrol? Of heb je een andere artikel dat je graag wilt uitproberen? Wil je werken met de nieuwe producten uit de catalogus of wat dacht je van een workshop met Project Life, het nieuwe scrapbooken, in de hoofdrol? Laat mij je wensen weten en we maken een afspraak. Gezellig!

Je kunt vandaag of uiterlijk morgenochtend nog je bestelling voor de verzamelbestelling doorgeven plus maak je dan kans op een leuk verrassingspakket met o.a. onderstaande stempelset in het pakket:



Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten