zondag 21 september 2014

A Little Smile ...

... kan iedereen op zijn tijd wel gebruiken, nietwaar?

Dus heb ik mijn kaartenvoorraad maar eens aangevuld met deze kaartjes. Hiervoor heb ik de stempelset 'A Little Smile' van Stampin'Up! gebruikt. Ik wilde weer eens een keer met de blenderpens en inkt werken (geïnspireerd door SU-collega Helene den Breejen en haar filmpje) en daar leent deze stempels zich prima voor: niet te groot en lomp en hij is zó schattig!

Dit is de stempel waar ik het over heb, is het geen dotje!

























Ik heb er verschillende uitvoeringen mee gemaakt, want is was lekker aan de kleur!


 

 
Lijkt het jou leuk zelf zo'n schattige kaart te maken? Boek een workshop bij me en ik leg je alles uit!
Morgen laat ik je nog een water color projectje zien, met een ander schattig diertje!

Gebruikte materialen:


 


je ziet het bijna niet, maar dit is Natural Cardstock White!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten