zaterdag 20 september 2014

Silhouette Saturday, Christmas Tags!

Vandaag is het zaterdag, dus weer tijd voor Silhouette Saturday!! Zoals vorige week al aangegeven, ben ik gék op mijn Silhouette, maar gebruik haar veel te weinig!!! En je kunt er zo'n geweldige dingen mee doen, ongelooflijk!

Ik heb voor het projectje van vandaag MDS, My Digital Studio, van Stampin'Up! gebruikt! Heel veel stempels, punches en ook papier kun je digitaal aanschaffen om digitaal te scrapbooken. Maar natuurlijk zijn hier ook de mogelijkheden weer eindeloos!!

Het gaat vandaag niet zozeer om het eindproduct als wel om te laten zien dat je je stempels via MDS binnen kunt halen in je Silhouette en daar kunt printen en uitsnijden, op ieder gewenst formaat! Is dat niet geweldig!! Hier wat probeersels met de stempelset 'Holiday Home', maar dan de digi versie! Het is een enige set, vooral in combinatie met de set White Christmas, die ik wel in het 'echt' heb.

Eentje is even snel ingekleurd met mijn Blendabilities om te laten zien hoe dat eruit ziet. Het formaat is het originele formaat waar mee ik de stempels heb binnengehaald.
En dit is het eindresultaat: digi met 'echt' samen:
 

Gebruikte materialen:
(MDS download)

1 opmerking:

  1. Leuk!! En wat ben jij toch handig met dat app.!! Ik heb nu weer ruzie, want hij snijdt heeeeeel raar...dus gebruik ik h'm niet. Als ik dit zie...

    BeantwoordenVerwijderen