dinsdag 30 juni 2015

Leuke acties!!

Het is écht zover, de helft van het jaar zit er op! En dat moet gevierd worden toch? Vieren dat het mooier weer is geworden en dat (bij iedereen bijna nog) de vakanties voor de deur staan, heerlijk!

Ondanks het mooie weer, heb ik altijd zin om te freubelen. Ik mag het eigenlijk van niemand zo noemen, want dat zou afbreuk doen aan wat voor een moois we met z’n allen maken. Maar ach … het omvat alles wat we doen met papier, inkt, lintjes en nog veel meer moois. Dus ik blijf het gewoon zo noemen en doen … ook met het mooie weer J

Allereerst natuurlijk de actie die ik even geleden al heb toegelicht: tot en met vandaag (30 juni) kun je nog instappen als demonstratrice met een geweldig aanbod van 2 gratis stempelsets (waarde maakt niet uit). Je kunt het allemaal nog eens nalezen op mijn blog, hier is de link: KLIK.

Maar ook morgen 1 juli blijft het leuk: als tweede actie zijn er weer nieuwe Weekly Deals morgen. En het mooie is … geen 25% deze keer, maar gewoon 30%! Daar houden we van! Omdat ik op woensdagen werk, kan ik ze pas in de avond hier en op Facebook laten zien, maar als je in mijn webshop kijkt, staan ze er meteen op! Hier is de link: KLIKKERDEKLIK!

En zo ziet dat er uit:



En als derde actie: als je goed kijkt in het geel gearceerde stukje staat er direct onder de zogenaamde ‘Clearance Rack’. Dit is de uitverkoop die regelmatig wordt aangevuld en jullie raden het al … ook dat gaat morgen 1 juli gebeuren! Hou het in de gaten, want voor zowel de Clearance Rack als de Weekly Deals deze week geldt: op = op!

Je hoeft natuurlijk niet via de webshop te bestellen, want niet iedereen vindt dat prettig of heeft een creditcard (die heb je nl. nodig hiervoor). Je kunt altijd via email annemariejeukenvissers@yahoo.com bestellen, de verzendkosten zijn dan ook EURO 5,95 als ik het rechtstreeks door UPS laat bezorgen.
Bestel je echter met mijn verzamelbestelling mee, betaal je slechts de verzendkosten van mij naar jou: dat kan hier ophalen zijn, brievenbuspost via Post.nl of pakketjes via een Kiala afhaalpunt voor maar EURO 3,95.
Er gaat zaterdag 4 juli a.s. weer een verzamelbestelling de deur uit.
Stuur je mailtje met je wensen en het gaat mee in de bestelling.
Het enige wat ik nodig heb is het artikelnummer, omschrijving en prijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten