maandag 31 augustus 2015

Big Shot Maandag!

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik vind het altijd vreselijk als alles weer bij het oude is ... alsof het gejaag en geren weer begint als de scholen beginnen. Manlief zegt altijd wijs dat dit aan mezelf ligt ... en bedankt :)

Big Shot Maandag staat vandaag in het teken van die schattige nieuwe thinlit, genaamd 'Hearth & Home'. Hij komt in een bundel met 15% korting met de stempelset 'Happy Scenes'. Maar omdat deze set in het teken staat van het najaar en winter, heb ik nu gekozen voor de stempelset 'Sheltering Tree', die ik een beetje zomers kon maken (ik wil nog even nagenieten ...).  Maar hij is voor nog veel meer gelegenheden van toepassing en daar houden we van!

Bij het versturen van mijn orders en nieuwe catalogi, wilde ik een lief kaartje meesturen. Dan kom ik al gauw op lievelingskleur roze ... Blushing Bride in dit geval. Ik had nog vellen liggen van de Paper Stack, maar dan oude stijl (de nieuwe moet ik natuurlijk ook nog hebben, ben gék op de Subtles kleuren). Het venster is gestanst in Crumb Cake en ik heb Whisper White gebruikt om op te stempelen met Soft Suede, Blushing Bride en een beetje Rose Red voor wat accenten in de blaadjes.
Het strikje is van de 'Balloon Framelits', wilde die van de Wonderful Wreath Framelits gebruiken, maar die bleek iets te groot.



De tekst 'for you' is van de set 'Circle of Spring', maar dan los geknipt, want ik wilde de tekst achter elkaar.

Wat vinden jullie, toch nog best zomers?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten