zaterdag 22 augustus 2015

Daar zijn we weer!

Na een paar heerlijke zonnige weken in Turkije, zijn we gisterenavond weer thuisgekomen. We hebben ontzettend genoten en lekker geluierd!

En nu alles weer een beetje inhalen. Ik voel alsof ik overal achteraan hobbel: de nieuwe catalogus gaat 1 september al in en ik zie al veel leuke voorbeelden voorbij komen, terwijl die van mij vandaag besteld worden en ik pas eind volgende week waarschijnlijk wat voorbeeldjes kan laten zien! Maar het is niet anders, vakanties houden zich niet aan de Stampin'Up! release data ;)

Vanaf 1 september is alles weer 'zoals gewoon', maar ik probeer zoveel mogelijk leuke voorbeeldjes te laten zien natuurlijk en vandaag wil ik een filmpje delen van Linda Heller van Stamping School. Zij heeft een blog, maar nog leuker is haar website http://www.stampingschool.com/, waar je een abonnement kunt nemen en wekelijks 2 nieuwe video's kunt bekijken met tutorials met Stampin'Up! producten. Erg leuk, ik ben al jaren lid en heb er geen spijt van.
Op het filmpje van vandaag laat zij de verschillen zien van de verschillende soorten zwarte inkt. Stampin'Up! heeft erg lang problemen gehad met de Classic zwarte inkt pads en nu komt er met de nieuwe najaarscatalogus een nieuwe versie uit (ook in Basic Grey) in een geweldige kwaliteit.
Hier kun je de verschillen zien en waar ze voor gebruikt kunnen worden:
KLIK KLIK.


Wil je graag nog iets bestellen, laat het me dan voor 17.00 uur weten, dan kan het nog meebesteld worden! Wil je de najaarscatalogus, laat het dan ook weten, dan komt hij tegen portokosten naar je toe!

Je kunt uiteraard ook gebruik maken van de Weekly Deals van deze week, ze zijn weer de moeite waard:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten