maandag 7 september 2015

Big Shot Maandag!


Tijd om de Big Shot uit de kast te halen! Dat heb ik gedaan en ik heb een leuk setje gemaakt. Twee onderdelen ervan laat ik vandaag zien, het bijbehorende doosje zie je morgen in 'Doosjes-Dinsdag' :)

Met al het 'najaarscatalogus-geweld' van de laatste tijd, zou je bijna vergeten dat we nog veel meer moois in huis hebben. Vandaag heb ik de stempelset 'Flower Patch' met bijbehorende framelits gebruikt. Het is zo'n veelzijdige set, je kunt er alle kanten mee op en er zitten erg veel stempels en framelits in de set! Én hij is als voordelige bundel verkrijgbaar met 15% korting.
Je vindt de set op pagina 76 en 77 van de grote catalogus!

Ik heb voor het zakje de 'Mini Treat Bag Thinlits' gebruikt.


Om het sombere weer een beetje te vergeten, heb ik zomerse kleurtjes gebruikt zoals Bermuda Bay, Pool Party, Blushing Bride en Melon Mambo samen met Old Olive voor de blaadjes. Ik heb natuurlijk Whisper White gebruikt om op te stempelen, want dit geeft het mooiste effect. Wil je iets meer stevige bloemen, kun je natuurlijk altijd het Whisper White Cardstock gebruiken, geweldige uitvinding!

Ik heb als basis het Kraft Cardstock gebruikt en bestempeld met de stempel uit de set 'Homemade for you' met Crumb Cake, zodat je een mooie lichte ondergrond krijgt, die niet teveel overheerst met al die bloemen erboven op. Beetje bling bling natuurlijk en af is het zakje en kladblokje.

Zoals gezegd, morgen het bijbehorende doosje bij Doosjes-Dinsdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten