dinsdag 1 september 2015

Het is zover!

Het is 1 september!!! En dat betekent natuurlijk dat de nieuwe catalogus live is gegaan!
Heb jij al heerlijk gesnuffeld?? Of nog geen tijd gehad? In de balk aan de rechterkant vindt je een digitale versie van dit heerlijke 'boek van Sinterklaas'!


Ik zit hier dit blogbericht te typen, terwijl dochterlief Floor zojuist voor de eerste keer naar de Middelbare School fietst om haar rooster op te halen. Raar idee, zo zit ze in een baby-zwembadje, zo fietsen ze de wijde wereld in!

Van dit ...


naar dit ...


Ik mocht geen foto's op Facebook zetten, maar ze heeft gelukkig niks gezegd over mijn blog :)

Enfin ... back to reality (ik heb al lang genoeg zielig op de bank gezeten toen ze weg was).

Veel bladerplezier in de nieuwe catalogus! Heb je vragen, laat het me weten!
En wil je bestellen, dan kan dat natuurlijk in mijn webshop, maar je kunt ook meedoen met de verzamelbestelling, dan maak je ook nog eens kans op dit leuke pakket:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten