donderdag 10 september 2015

Op onze leeftijd ...

Het meest grappige aan deze kaart is natuurlijk de tekst! Vind hem zo grappig, dat ik er weer eens een kaart mee wilde maken. Sinds de Blendabilities zijn teruggegaan naar Stampin'Up! zat ik even in een 'kleur-dipje', want ik was zo blij met de bij alle mooie SU producten passende alcoholstiften dat ik er even geen zin in had nadat ik alles had geretourneerd. Ik had ze natuurlijk gewoon kunnen houden, maar als je klanten ze niet meer kunnen aanschaffen en er zijn geen aanvullingen beschikbaar, is het natuurlijk niet echt leuk meer.

Maar goed, ik wil me binnenkort verdiepen in het inkleuren met onze mooie inkten, dus later daarover meer!
Voor nu heb ik de oude Copics uit de kast gehaald en deze koddige dame mee ingekleurd. Ik heb een leuk motiefpapiertje gebruikt als bank, veel knipwerk waar ik niet zo heel handig mee ben, maar het eindresultaat is toch nog goed gekomen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten