zondag 6 september 2015

Silhouette Sunday!


De week is weer voorbij gevlogen en het weekend ook al bijna. Het is hier kermis in Groesbeek, het halve dorp is op de been. Ik niet, ben niet zo'n held en geef er eigenlijk niks meer om. De kids natuurlijk wel!! Dus die zijn al op pad (geweest).

En terwijl zij zich stortten in het lawaai, zat ik lekker te freubelen voor de Silhouette Sunday! Oké, het echte werk was al gedaan, maar het maken van de foto's en het blogbericht schrijven moest toch echt vandaag! Heerlijk weertje is het daarvoor!

Vorige week liet ik al een ontwerp zien van Lori Whitlock en omdat ik dol ben op haar bestanden, heb ik er deze week nog eentje gebruikt.





Ik heb weer zoveel mogelijk de kleuren aangehouden die zij gebruikt heeft, lekker zomers! Zij heeft ook gebruik gemaakt van een Echo Park Lori Whitlock DSP set die ik wel heb, maar ik heb mijn formaat aangepast en daar kwamen haar stickers niet zo mooi op uit. Dus de geweldige bloemenponsen van Stampin'Up! gebruikt.

Ik heb 2 varianten: ééntje met sequins en ééntje met glitter.
Het bestand dat ik gebruikt heb, was kant en klaar, maar als je een bestand hebt van een cocktail- of wijnglas, maak je natuurlijk zelf je kaartmodellen! Het werkt echt super simpel, ben gék op mijn Silhouette!!

Er is inmiddels een nieuwe variant uit, de Curio. Deze kan nog veel meer dan snijden: snijden in dikker materiaal, embossen, etsen en volgens mij nog meer. Het formaat is vooralsnog in A4 (de Silhouette is 12x12 inch), maar zal waarschijnlijk ook nog in groter formaat uitkomen. Ik denk niet dat deze nieuwe versie er zal komen, aangezien ik het embossen niet zal gebruiken en mijn Sil het nog prima doet. Mocht hij stuk gaan, wil ik wel weer een Cameo! Maar hopelijk werkt hij nog even mee ;)

Fijne zondag nog, tot snel!

1 opmerking:

  1. Heb deze (en nog een aantal) gisteren gedownload. Wat een leuke kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen