zondag 20 september 2015

Silhouette Sunday!


De Silhouette is zo ontzettend veelzijdig, dat je soms vergeet wat allemaal kan. Ik verwerk er voornamelijk kaarten mee, maar er kan zoveel meer! Je kunt vinyl snijden voor tekstborden, je kunt sjablonen snijden die je kunt gebruiken om te verven of om glas te etsen, je kunt flock of flex gebruiken dat je op kleding, kussens of nog veel meer kan strijken (of als je het veel gebruikt, met een pers), stickers maken, afbeeldingen die je bijvoorbeeld op kaarsen kunt plakken!
Er is een nieuwe Silhouette op de markt, de Curio waar je dus nóg meer mee kan (zoals embossen), er is er eentje die stempels maakt ... het gaat dus maar door!

En omdat er ook zoveel bestanden zijn die je kunt gebruiken en om kunt bouwen tot een leuk project, ben je soms bezig met zoeken en ideetjes opdoen dat je vergeet iets te maken. Dan is het handig dat je soms een cadeautje nodig hebt of zelf iets moet hebben en dat was nu het geval: een gym tas voor dochterlief voor de middelbare school. Eerst was er geen sprake van een aparte tas, dat deed nl. niemand! Maar natuurlijk deed iedereen dat wel, aangezien het allemaal niet in de schooltas past!

Jaren geleden had ik voor volgens mij nog geen 2 EURO 2 tasjes meegenomen bij de Action met de bedoeling deze te bedrukken en dit is het geworden:


Volgens manlief hartstikke in overtreding, maar aangezien ik ze niet verkoop, lijkt het mij wel mogen!!

Ik heb glitter flock gebruikt, maar je ziet het minder goed glitteren op de foto dan het in het echt is. Er is super veel te krijgen, het wordt steeds populairder en terecht, de mogelijkheden zijn oneindig!

Fijne zondag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten