maandag 14 september 2015

Stampin'Up! Paper Pumpkin Kit

Vandaag geen Big Shot maandag, want ik had iets anders leuks om te laten zien en daar kwam de Big Shot vandaag niet aan te pas.

Als je een beetje alles volgt wat Stampin'Up! heet, weet je misschien dat er nog maar een paar kleine verschillen zijn tussen Stampin'Up! USA en Stampin'Up! Europa. Maar één verschil is (helaas!) de zogenaamde Paper Pumpkin Kit. Je neemt een abonnement en je krijgt 1x per maand een leuke kit met alles wat je nodig hebt om een project te maken: dus cardstock, DPS, embellishments én stempels! Dat is toch super!

Ik kwam die van april tegen op een Amerikaans blog en vond het modelletje er leuk uit zien. Dus heb ik het idee verwerkt in mijn eigen uitvoering.

Dit was de kit van april:


En dit is mijn model geworden:



Ik vond het prachtige DSP papier in Watermelon Wonder iets te druk voor een strik, maar het idee vind ik wel erg leuk, dus die ga ik ook nog wel een keer maken.

Nou, als we mogen stemmen of de kits ook naar Europa mogen komen, dan stem ik VOOR! En jullie??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten