vrijdag 2 oktober 2015

Het feest kan beginnen ...


Op 8 oktober a.s. is het drie jaar geleden dat ik begonnen ben als Stampin’Up! demonstratrice!
Ik was al jaren gék op het merk en probeerde met een groepje ‘mede-verslaafden’ aan de spullen te komen vanuit Amerika (wat eigenlijk niet mocht, dus vooral met niemand erover praten) of kocht soms wat via Duitsland.

Gelukkig was in 2012 het moment daar dat Stampin’Up! eindelijk naar ons kleine kikkerlandje kwam! Ik greep de kans met beide handen aan, want én de meest geweldige spullen én nog met korting … én misschien ook nog wel workshops kunnen geven! En zo is het gegaan. Ik koop me suf (met korting, maar dan nog … ahum), geef af en toe een workshop (dat mogen er nog wel meer worden, dus schroom je niet J), maar daarbij nog veel meer wat ik vooraf niet had gedacht! Heel veel informatie en leuke dingen delen met iedereen binnen en buiten je team, naar geweldige bijeenkomsten gaan in binnen- en buitenland en natuurlijk nieuwe ‘lotgenoten’ ontmoeten, zowel demonstratrices, klanten en andere contacten! Dus … nooit spijt gehad!!!
En om dit alles te vieren, maak ik van deze maand oktober mijn 

FEESTMAAND! 


En wat houdt dat dan in:
  1. Iedereen die bij de verzamelbestelling van 31 oktober a.s. of online (let op, vermeld dan wel hostess code BTGWQRZA) een bestelling plaatst vanaf EURO 25,00 (exclusief verzendkosten), maakt kans op:
    • een cadeaubon ter waarde van EURO 20,00 te besteden in mijn webshop (of via een bestelling via email)
    • gratis verzendkosten 
    • een gratis workshop naar keuze (in Groesbeek) t.w.v. EURO 15,00.
  2. Iedereen die in oktober een bestelling plaatst (of al heeft geplaatst) krijgt per iedere EURO 25,00 (exclusief verzendkosten) een lotje. Met dit lotje maak je kans op een leuk prijzenpakket!
  3. Iedereen die zich aanmeld voor mijn nieuwsbrief vòòr 10 oktober a.s. ontvangt een lotje. Met dit lotje maak je kans op een leuk prijzenpakket!
  4. Iedereen die bij de speciale acties op mijn Facebookpagina en Blog een berichtje achterlaat, ontvangt een lotje. Met dit lotje maak je kans op een leuk prijzenpakket!
    Let op: dit geldt alleen voor die berichten waarin omschreven staat dat het de actie betreft.
  5. En natuurlijk ontvangen mijn vaste klanten een leuk presentje!

PS: een lotje is eigenlijk je naam op een briefje in de hoge hoed J

Nou, genoeg leuks voor het weekend dacht ik zo, graag tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten