zaterdag 19 december 2015

Cadeautje!

Vorige week hadden we een gezellig etentje met het werk! Ik was al even aan het bedenken wat ik zou kunnen maken, want ik vind het altijd leuk iets mee te nemen of te geven met Kerst. Maar m'n eerste pogingen mislukten (o.a. het etsen van een leuk theeglas met het logo, maar de etsvloeistof piepte steeds onder m'n sjabloon vandaan, dus ik heb nu was mislukte glazen in de kast ... je drinkt er overigens nog prima uit hoor) en toen wist ik even niet wat het moest worden.

Tot ik bij de Hema was (geweldige winkel) en enige mokken zag. 
Als je iets leuks ziet, moet je het meteen kopen is de les van vandaag, want ik ging later terug en ze waren op. Gelukkig stonden er ook erg leuke roze blikjes bij met lekkere thee (Earl Grey met lavendel, heerlijk) met prachtige cadeautasjes in de mooiste kleuren. Dus dat is het geworden, met alleen de bijpassende kaart die zelf gemaakt is. 

Behalve het leuke blikje, heb ik er ook nog een fortune cookie in gedaan,
met de meest leuke wensjes natuurlijk!


De kleuren van SU passen prachtig bij het tasje: Blushing Brid, Basic Grey en goud glimmer!

En dit zijn ze allemaal bij elkaar! Volgens mij zijn ze akkoord bevonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten