donderdag 24 december 2015

Sneak peek nr. 5!

Vandaag staat het prachtige DSP 'Birthday Bouquet' centraal. En zoals ik zo vaak heb met DSP vind ik het én altijd zonde om te gebruiken (het zal maar eens opraken) én weet ik nooit hoe ik dit het beste kan verwerken. Vind het vaak al snel druk worden, maar goed ... soms mag dat ook.

De kleuren zijn echt prachtig, de basis is Blushing Bride, Pool Party en Whisper White. Maar ook de kleuren Mossy Meadow, Mint Macaron, Old Olive, Watermelon Wonder en Soft Suede komen er in voor, dus je kunt er alle kanten mee op!

De stempelset die in de catalogus erbij staat, is de 'Birthday Blooms', nog niet ingekocht, maar wel een echte aanrader, een prachtige grote bloemenstempel en mooie teksten in een mooi lettertype.



De stempelset die ik hier gebruikt heb heet 'Party Wishes' en daar komt zowel de tekst uit als het taartje. Het taartje leent zich ook perfect voor het stempelen van een tekst erop, maar omdat ik die al had, werd dat teveel van het goede. Dus heb ik het versierd met bloemetjes, pareltjes en zo'n schattig kaarsje uit dezelfde set, uitgepost met de Party Punch Pack. 

Morgen is het Kerstmis, ik wens jullie hele fijne dagen, lekker genieten van elkaar, uitrusten, lekker eten en drinken! Jullie horen weer snel van me!



1 opmerking: