maandag 29 februari 2016

Project Tas deel 11


Vandaag een baby-kaartjes, want we moeten niet vergeten dat er ontzettend veel mooie sets in de catalogi van Stampin'Up! staan die geschikt zijn voor vele doeleinden dus ook voor deze leuke groep nieuwe wereldburgers!

Ik zag een kaartje van Teneale Williams en vond zowel de kleuren als de layout leuk. Ik heb toch gekozen voor zachtere kleuren, maar geloof dat ik haar kleuren combi iets meer sprekend vind. Ik heb gebruik gemaakt van So Saffron en Smokey Slate waar zij de Daffodil Delight en Night of Navy heeft gebruikt. Maar al met al vind ik het toch een schattig tassen-kaartje geworden!
De mijne moest ook kleiner worden, anders paste het niet in m'n vakje natuurlijk!



Ik heb gebruik gemaakt van een set die er al iets langer is. We moeten met al dat Voorjaars- en SAB 'geweld' niet onze mooie jaarcatalogus vergeten. Voor je het weet, is het juli en hebben we weer een nieuwe!
De set heet 'Something for Baby', staat op blz. 38 en is verkrijgbaar in de bekende -15% bundel met bijpassende framelits en er zitten veel stempels en framelits in.

Hier wat foto's van de producten plus een set die ook bij deze framelits past (we houden wel van veelzijdige sets uiteraard!):






Geen opmerkingen:

Een reactie posten